Thursday, June 7, 2018


Autoralli MM-hooaega poolitab möödunud hooajal Tänak - Järveojale esimese võidu toonud Sardiinia ralli




Autoralli MM-hooaeg on jõudmas poole peale ning ees on ootamas hooaja neljas kruusaralli, mis on viimaseks pingutuseks enne pooleteise kuu pikkust suvepausi.
Kolm nädalat tagasi sõidetud Portugali MM-ralli võitsid Thierry Neuville – Nicolas Gilsoul (Hyundai i20 Coupe WRC), kes tõusid selle tulemusega ka MM-arvestuse liidriteks. Tootjatest jätkas peale Portugali liidrikohal Hyundai, kes on sellel positsioonil püsinud alates Rootsi MM-rallist.

Sardiinia ralli ajalugu

Hooaja seitsmes etapp sõidetakse Vahemere äärsel ja Itaalia suuruselt teisel saarel, Sardiinias.
Kuni 2003.aastani sõideti Itaalia MM-etapp San Remos, kuid 2004.aastal otsustas FIA selle üle viia Sardiiniasse. Ajaloo esimese Sardiinia MM-ralli võitsid Petter Solberg – Phil Mills (Subaru Impreza WRC). 2010.aastal kukkus Itaalia sõidetud MM-ralli korra ka kalendrist välja, kuid oli aasta hiljem seal tagasi.
13. sõidetud MM-rallist on tootjatest kõige rohkem võite ette näidata Citroënil, kellele Sebastien Loeb ja Mikko Hirvonen on toonud viis võitu. Sõitjatest on enim võite ette näidata Loebil, kes olnud parim neljal Sardiinia MM-rallil.

Eestlased Sardiinia MM-rallil



Eestlastel on Sardiinia rallilt ette näidata palju ilusaid tulemusi. Otsa tegid 2005.aastal lahti Urmo Aava – Kuldar Sikk, kes lõpetasid JWRC arvestuses teisel kohal. Kui 2006.aastal lisasid mehed oma kontole veel ühe JWRC poodiumikoha, siis 2007.aastal võeti juba võit. Taas seisid Eesti rallisõitjad sardiinia ralli poodiumi kõrgemail astmel aastal 2011, kui SWRC, tänases mõttes WRC2 klassi parimad olid Ott Tänak – Kuldar Sikk. Samal aastal võtsid Sardiinia teedelt oma klassi võidu ka WRC Academy sõitjad Egon Kaur – Erik Lepikson. Aasta hiljem teenisid Tänak - Sikk just Sardiinia teedel oma karjääri esimese WRC arvestuse poodiumikoha, kui lõpetasid kolmandal kohal. 2016.aastal teenisid WRC2 klassis kolmanda koha Karl Kruuda – Martin Järveoja ning möödunud aastal võitsid ralli üldarvestuses Ott Tänak – Martin Järveoja.

Aasta 
Sõitjad
Auto
Tulemus
2004
Markko Märtin – Michael Park 
Ford Focus RS WRC
K
2004
Urmo Aava – Kuldar Sikk
Suzuki Ignis S1600
K
2005
Markko Märtin – Michael Park
Peugeot 307 WRC
4
2005
Urmo Aava – Kuldar Sikk
Suzuki Ignis S1600
19 (JWRC 2.koht)
2006
Urmo Aava – Kuldar Sikk
Suzuki Swift S1600
18 (JWRC. 3.koht)
2006
Jaan Mölder jr. – Katrin Becker
Suzuki Swift S1600
44 (JWRC. 12.koht)
2007
Urmo Aava – Kuldar Sikk
Suzuki Swift S1600
13 (JWRC. 1.koht)
2007
Jaan Mölder jr. – Katrin Becker
Suzuki Swift S1600
19 (JWRC. 5.koht)
2007
Aigar Pärs – Ken Järveoja
Suzuki Swift S1600
K
2008
Urmo Aava – Kuldar Sikk
Citroën C4 WRC
8
2008
Jaan Mölder jr. – Frédéric Miclotte
Suzuki Swift S1600
28 (JWRC 9.koht)
2011
Ott Tänak – Kuldar Sikk
Ford Fiesta S2000
7 (SWRC 1.koht)
2011
Karl Kruuda – Martin Järveoja
Škoda Fabia S2000
21 (SWRC 6.koht)
2011
Egon Kaur – Erik Lepikson
Ford Fiesta R2
WRC Academy 1.koht
2011
Miko Niinemäe – Timo Kasesalu
Ford Fiesta R2
WRC Academy 7.koht
2012
Ott Tänak – Kuldar Sikk
Ford Fiesta RS WRC
3
2012
Karl Kruuda – Martin Järveoja
Ford Fiesta S2000
K
2012
Oleksiy Kikireshko – Sergei Larens
Mitsubishi Lancer Evo IX
20 (PWRC 5.koht)
2013
Oleksiy Kikireshko – Sergei Larens
Mini Cooper S2000 1.6T
K
2013
Yuriy Protasov – Kuldar Sikk
Ford Fiesta RRC
K
2014
Karl Kruuda – Martin Järveoja
Peugeot 208 T16
14 (WRC2 4.koht)
2014
Martin Kangur - Paweł Drahan
Ford Fiesta S2000
20 (WRC2 7.koht)
2014
Ott Tänak – Raigo Mõlder
Ford Fiesta R5
21 (WRC2 8.koht)
2014
Egon Kaur – Erik Lepikson
Ford Fiesta R5
K
2015
Ott Tänak – Raigo Mõlder
Ford Fiesta RS WRC
14
2015
Sander Pärn – James Morgan
Ford Fiesta R5
29
2015
Mait Maarend – Mihkel Kapp
Ford Fiesta R5
31
2015
Karl Kruuda – Martin Järveoja
Citroën DS3 R5
K
2016
Ott Tänak – Raigo Mõlder
Ford Fiesta RS WRC
5
2016
Karl Kruuda – Martin Järveoja
Ford Fiesta R5
11 (WRC2 3.koht)
2016
Mait Maarend – Mihkel Kapp
Mini John Cooper WRC
K
2017
Ott Tänak - Martin Järveoja
Ford Fiesta WRC
1
2017
Miko Niinemäe – Martin Valter
Ford Fiesta R2
K


Sardiinia ralli 2018

Järjekorras 15. Sardiinia ralli võistluskeskus ja hoolduspark asuvad sadamalinnas Algheros, mille lähistel sõidetakse neljapäeva õhtul kahe kilomeetri pikkune Ittiri Arena Show publikukatse. Reedel sõidetakse neli korduvkatset. Laupäeva saab olema võistluse pikim, mille jooksul läbitakse peaaegu pool ralli distantsist. Ees ootab seitse kiiruskatset, mille pikim Sardiinia ralli kuulsaim Monte Lerno, millel pikkust 29,11 km ja kus ees ootamas MM-sarja üks vingemaid trampliine Micky’s Jump, mis pakub pikki õhulende.
Pühapäeval jääb veel sõita 42,04 km ja neli kiiruskatset. Võistluse punktikatseks on SS20 Sassari – Argentiera, millel pikkust vaid 6,96 km.
Ralli jooksul läbitakse kokku 20 kiiruskatset ja 313,46 katsekilomeetrit. Võrreldes möödunud aastaga on distantsist ligi kolmandik uus ning 25 katsekilomeetrit sõidetakse võrreldes möödunud aastaga teises suunas.
Sõitjad on enne võistlust Sardiinia teid kirjeldanud, kui kitsaid ja ääristatud lisaks puudele suurte kividega, kus ühtegi viga andeks ei anta. Tänu kõvale põhjale ja liivasele pinnasele saavad keerulised olema just katsete teised läbimised. Osad sõitjad on Sardiinia rallit nimetanud kunagise Küprose MM-ralli kiiremaks versiooniks. Ligi 30 kraadine välistemperatuur muudab autos temperatuuri ligi 50 kraadiseks nii, et võistlejatele saab see olema igas mõttes karm katsumus.

Hyundai Shell Mobis World Rally Team
MM-arvestuse 1.koht, 175 punkti



Hyundai loodab neljas aasta järjest Sardiinias poodiumile jõuda. Portugali ralli võidu järel juhib Korea autotootja tootjate arvestust 13 ning sõitjate oma 19 punktise eduga. Kindlasti minnakse kolme autoga starti ka sel aastal enesekindlalt, sest kolmelt viimaselt aastalt on neil ette näidata topelt poodium 2015 aastast, võit 2016 ja kolmas koht möödunud aastast. Meeskond testis Sardiinia ralliks juba mai keskel.


#4 Andreas Mikkelsen – Anders Jæger
MM-arvestuse 6.koht, 54 punkti
Sardiinia parim resultaat: 4 (2014)

Mikkelseni senise hooaja parim start pärineb veebruaris sõidetud Rootsi rallilt, mille norralane lõpetas kolmandana. Hyundai sõitja reedese võistluspäeva stardikoht võiks küll lubada, et kui tehnika vastu peab ja sõiduvigu ei tule, siis peaks 2014.aastal välja sõidetud neljas koht ületatud saama. Hyundai sõitjatest on just Mikkelsen Sardiinia teedel kõige kogenum, sest tegemas sel aastal oma üheksandat starti. Kuigi Mikkelsen ei saanud enne rallit üldse testida, siis tema on ainus mees kelle käsutuses on Sardiinia teedel täiesti uus auto.


#5 Thierry Neuville – Nicolas Gilsoul
MM-arvestuse 1.koht, 119 punkti
Sardiinia parim resultaat: 1 (2016)

Portugali ralli võitjad Neuville – Gilsoul saabuvad Sardiiniasse MM-liidrina. See on belglastele sel hooajal juba teine kord sellel positsioonil olla, sest MM-liidritena starditi ka Mehhiko MM-rallil.  Portugali rallil võtsid mehed võiks öelda jackpoti, sest teenisid 30 võimalikust punktist 29 ning nende lähimad konkurendid said punktitabelisse juurde 0 punkti. Neuville – Gilsoul on 2016.aasta Sardiinia ralli võitjad ning alates 2015. aastast pole nad kordagi sellel rallil poodiumilt välja jäänud, kuid samas pole nad seal ka enne liidrina alustanud.
Neuville  - Gilsoul sõidavad Itaalias oma Argentina ralli autoga, millega lõpetasid ralli teisel kohal.

#6 Hayden Paddon – Sebastian Marshall
MM-arvestuse 15.koht, 10 punkti
Sardiinia parim resultaat: 2 (2015)

Hayden Paddon teenis sarnaselt Ott Tänakuga oma esimese WRC arvestuse poodiumikoha just Sardiinias, kui lõpetas 2015. aasta ralli teisel kohal. Kiiwi juhtis kusjuures rallit kuni 16 kiiruskatseni ja oli teel oma karjääri esimese võidu suunas. Möödunud aastal oli taas liider, seekord kuni SS13, seega see ralli tundub Paddonile sobivat. Pärast pikka pausi oli Paddon ja ta kaardilugeja Sebastan Marshall taas tagasi mais sõidetud Portugali rallil ning mehed olid ka seal kiired ning juhtisid rallit. Lõpuks küll katkestati ja käidi ka haiglas kontrollis, kuid kindlasti saab just Paddon – Marshall olema ühed need, kes eeloleval nädalavahetusel võitu jahtima lähevad ja selleks annab aluse ka hea stardipositsioon reedestele katsetele. Paddon on Sardiinias tähistamas ka oma karjääri 75 MM-starti.
Kusjuures enne rallit jääsid Paddon – Marshall huvitavat statistikat. 128 km tänavustest 162 katsekilomeetrist kattuvad nende möödunud aastase legendiga. Sinna sisse pole arvestatud korduvkatsete kilometraaži. Selle 128 km jooksul on legendides kirjas 7335 erinevat tee kirjeldus märki ning enne rallit tehti legendis 1300 parandust.
Paddon – Marshall sõidavad Sardiinias Dani Sordo – Carlos Del Barriole Argentinas kolmanda koha toonud Hyundai i20 Coupe WRC-ga.

M-Sport Ford World Rally Team
MM-arvestuse 2.koht, 162 punkti



Fordil on Sardiiniast kaitsta möödunud aasta võit ja sellele annab hea aluse kolm nädalat tagasi Portugali rallil teenitud kaks poodiumikohta. Läbi Sardiinia ralli ajaloo on sinisel ovaalil ette näidata kolm võitu. Hyundaist ollakse punktiarvestuses maas 13 punktiga ning kindlasti loodetakse sarnaselt Portugali ralliga Hyundaile sammuke lähemale astuda. Meeskond tegi möödunud nädalal enne rallit viie päevase testi, mille jooksul Ogier ja Evans said sõita kaks ning Suninen ühe päeva.

#1 Sébastien Ogier – Julien Ingrassia
MM-arvestuse 2.koht, 100 punkti
Sardiinia parim resultaat: 1 (2013-15)

Sardiinia ralli kolmekordset võitjad Ogier – Ingrassia saabuvad sel aastal Itaaliasse MM-arvestuse teisel kohal. Viimati juhtus selline asi aastal 2012, kui hooaja keskpaigas oli MM-liider keegi teine peale Ogieri. Pärast ebaõnnestunud Portugali rallit sõnas Ogier, et tema eesmärk on olla reedese võistluspäeva lõpuks liider ning kui see õnnestuks, siis sealt edasi oleks päris suur vundament hooaja neljandale võidule laotud. Fordi sõitjatest on just Ogier Sardiinias kõige kogenum, sest startimas sel nädalavahetusel Sardiinias juba kümnendat korda. Ogier ja tema kaardilugeja on Sardiinias tähistamas oma karjääri 130 MM-starti.
Sarnaselt Neuvillega kasutab ka Ogier Sardiinia teedel Argentina rallil stardis olnud autot.

#2 Elfyn Evans – Daniel Barritt
MM-arvestuse 7.koht, 45 punkti
Sardiinia parim resultaat: 4 (2015)

Portugali rallil teenisid Evans – Barritt lõpuks hooaja esimese korraliku tulemuse, kui lõpetasid teisena. 2013.aastal tegi Evans just Sardiinias oma karjääri esimese WRC stardi. Viiendat korda Sardiinias startiv Evans sõnas enne rallit, et kahepäevane test oli enne rallit väga positiivne ning läheb reedesest stardipositsioonist maksimumi võtma.
Sarnaselt meeskonnakaaslastega on ka Evans Sardiinias tähistamas väikest MM-startide juubelit. Uelslasel on täitumas 70 MM-start.
Evans sõidab Itaalias seekord oma hooaja parima resultaadi toonud Portugali autoga.

#3 Teemu Suninen – Mikko Markkula
MM-arvestuse 11.koht, 23 punkti
Sardiinia parim resultaat:8 (2016)

Teemu Suninen pole Sardiinias varem WRC autoga sõitnud, kuid 2016.aastal võitis ta selle ralli WRC2 arvestuses. Portugali rallil oma karjääri esimese WRC poodiumikoha teeninud soomlane sõnas enne rallit, et päevane test sujus hästi ning läheb rallile eelkõige kogemusi koguma ning vaatab katse katselt, et kuidas tempo võrreldes teistega on.
Teemu Suninen toob Sardiinias starti auto, millega ta kolm nädalat tagasi saavutas Portugalis oma karjääri esimese WRC arvestuse poodiumikoha.


Toyota Gazoo Racing
MM-arvestuse 3.koht, 140 punkti



Toyota jaoks oli Portugali ralli kindlasti pettumus, kuid nüüd on ees ootamas Sardiinia, kus möödunud aastal teeniti teine, neljas ja kuues koht. Kindlasti on meeskonnale veel ka positiivne see, et nende meeskonnaridades on sel aastal möödunud aastased Sardiinia ralli võitjad. Meeskond testis Sardiinia ralliks juba pärast aprillis sõidetud Korsika rallit ja kõik sõitjad kasutavad Sardiinias samasid võistlusautosid, millega võistlesid Argentina rallil.

#7 Jari-Matti Latvala – Miikka Anttila
MM-arvestuse 9.koht, 31 punkti
Sardiinia parim resultaat: 1 (2009)

2009.aasta Sardiinia ralli võitjad Latvala – Anttila on sel hooajal olnud pigem oma eelmiste aastate hale vari. Kuue sõidetud ralliga on soomlased teeninud kõigest 31 punkti, mis teeb keskmiseks ralli saagiks 5,1 punkti, mis on MM-tiitli võitmiseks ilmselgelt liiga vähe. Latvalat on viimasel ajal tugevalt kritiseerinud ka mitmed Soome autoralli legendid, eesotsas Juha Kankkuneniga, kes on öelnud, et soomlane istub tõenäoliselt hetkel MM-sarja parimas autos, kuid peab oma sõidustiili kohandama, et selle autoga toime tulla ja tulemusi saavutada. Latvala osas on isegi öeldud, et Sardiinia ja Soome saavad olema tema jaoks otsustavad rallid, kas meest järgmine aasta üldse MM-sarjas näeb või ei.
Möödunud aastal lõpetasid soomlased Toyota Yaris WRC debüüthooajal Itaalia võistluse teisel kohal ja jäid võitjatest maha 12,6 sekundiga. Kusjuures mehed ei võitnud ralli jooksul ühtegi katset.
Latvala kaardilugeja Miikka Anttila on Sardiinias viimas oma karjääri startide arvu uude sajasse, sest kogenud soomlasel täitub Itaalias 200 MM-start.

#8 Ott Tänak – Martin Järveoja
MM-arvestuse 3.koht, 72 punkti
Sardiinia parim resultaat: 1 (2017)

Enne Sardiinia rallit said Eesti rallifännid teada suurepärase uudise, et Ott Tänak – Martin Järveoja on oma võistlusauto Toyota Yaris WRC-ga tulemas juuli kuus toimuvale Shell Helix Rally Estoniale.
Möödunud aastal said Ott ja Martin just Sardiinias nö. selle esimese võidu kohustuse kaelast ning võitsid Itaalias oma karjääri esimese MM-ralli. Sarnaselt Ogier – Ingrassiaga teenisid ka eestlased Portugali MM-rallilt nulli, mis tähendab, et tiitliheitluses püsimiseks on eelkõige vaja teenida Sardiinias kindlasti suurem punktisaak, kui Neuville – Gilsoul.
Arvestades, et see Itaalia saar on olnud Saaremaalt pärit mehele väga sobilik ja pakkunud talle tema karjääri jooksul palju rõõmuhetki, siis loodame, et nii saab olema ka sel nädalavahetusel.
Kindlasti loodame eestlaste kontole lisaks heale tulemusele ka katsevõite, et Ott ja Martin saaks pikendada oma vinget järjestikuste rallide katsevõitude rekordit, mis oleks siis juba 16 ralli pikkune.

„Sardiinia on minu jaoks väga eriline ralli, teenisin seal aasta tagasi enda MM-karjääri esimese võidu. Loodetavasti õnnestub ka sel aastal hea tulemus teha. Usun, et see on selle hooaja üks võtmerallisid. Portugalis ei läinud meil nii hästi kui planeerisime või lootsime ja seetõttu on tähtis nüüd häid punkte teenida. Püüame olla nii valmis kui võimalik ja tean, et tiim töötab selle nimel kõvasti.
Olen autoga väga rahul – Argentinas oli auto fantastiline ja ka Portugalis tundsin end roolis hästi. Nüüd peame selle kiiruse Itaalias heaks tulemuseks vormima,“ sõnas Tänak Toyota pressiteate vahendusel.

#9 Esapekka Lappi – Janne Ferm
MM-arvestuse 5.koht, 55 punkti
Sardiinia parim resultaat: 4 (2017)

Esapekka Lappi ja Janne Fermi hooaeg on olnud küll täis ebaõnne. Kui mitmel rallil on Lappi ise pühapäeval oma hea koha erinevate vigade tõttu loovutanud, siis Portugali rallil järgselt otsustasid kohtunikud Lappit ühe publikukatse heinapalli lükkamise eest karistada 10 sekundilise karistusega ning nii pidi soomlane oma algse neljanda koha viienda vastu vahetama. Sellest hoolimata lähevad soomlased Sardiinias starti vaid positiivsete mõtetega, sest möödunud aastal olid just nemad, kes Sardiinia rallil enim katsevõite võtsid, kokku 6 ja jäid lõpuks poodiumilt esimesena välja. MM-arvestuse viies mees läheb kindlasti head kohta püüdma ka sel aastal, sest Sardiinia saab olema teine järjestikune ralli, kus soomlane WRC autoga ka möödunud aastal startinud.

Citroën Total Abu Dhabi World Rally Team
MM-arvestuse 4.koht, 111 punkti



Sardiinia ralli ajaloo edukaim autotootja Citroën avadas Portugali ja Sardiinia ralli pausi aja tõsise šokkuudise, mis tähendas, et meeskonda otsustas lõpetada töösuhte Kris Meeke ja Paul Naglega. Prantsuse autotootja osas mõistetav samm, kuid kindlasti mitte mõistetav Citroenile viimastel aastatel viis rallivõitu toonud Kris Meekele ja Paul Naglele. Otsust põhjendati eelkõige sellega, et meeskond tunneb juba muret sõitjate elude pärast ja, et Meeke on nö. kontrolli alt väljunud. Loodetavasti siiski ei jäänud Meeke Portugali ralli ta elu viimaseks MM-stardiks WRC autol. Juba on spekuleeritud, et läheb uuel aastal Toyotasse ja siis võimalik, et ka Hyundaisse, kus osade sõitjate lepingud lõppemas, kuid need on vaid kuulukad ja sellised pigem ajakirjanike poolt tekitatud lood.
Sebastien Loeb ütles otse ära, et ta ei leia motivatsiooni tulla sõitma Meeke asemele järelejäänud etappe ja sõidab sel hooajal veel vaid Kataloonias nagu kokku lepitud, seega saab näha, kas hooaja lõpuni saab võimaluse Mads Østberg või leitakse meeskonda keegi uus. Igatahes sellise kooseisuga nagu meeskonda hetkel järgi jäänud ja üldse mitte alahinnates Breeni ja Østbergi,  tundub, et Citroën sel aastal võiduni küll ei jõua ja seda hoolimata, et auto on oluliselt parem, kui möödunud aastal.

#11 Craig Breen – Scott Martin
MM-arvestuse 10.koht, 26 punkti
Sardiinia parim resultaat: 25 (2017)

Citroëni meeskonna esisõitja koorem on nüüd Craig Breeni – Scott Martini kanda, vähemalt kuni Kataloonia rallini, kui korraks tulevad veel sel hooajal Prantsuse autotootja eest starti Sebastien Loeb – Daniel Elena. Breeni hooaja parim resultaat pärineb Rootsi rallilt, kus iirlane lõpetas karjääri parimal ehk teisel kohal. Pärast Meeke vallandamise uudist peaks olema suhteliselt kindel, et Breen sõidab kõik hooaja järelejäänud rallid ja mingeid võistluspause ei tohiks enam tulla. Sardiinia rallilt pole Breenil just midagi märkimisväärset oma kahe stardiga ette näidata. Möödunud aastal esimest korda WRC autoga Sardiinias sõitnud mees lõpetas võistluse 25. kohal, kuid selle tulemuse põhjustasid suuresti C3 WRC erinevad tehnilised probleemid. Seekord peaks olema Breenil Sardiinias kasutada täiesti uus C3 WRC.

#12 Mads Østberg – Torstein Eriksen
MM-arvestuse 12.koht, 16 punkti
Sardiinia parim resultaat: 2 (2014)

Mads Østberg on Citroëni eest sel hooajal teinud kaks starti, millest mõlemad kuuendal kohal lõpetanud. 2014.aastal lõpetas norralane Sardiinia ralli teisel kohal just Citroëni roolis istudes. Tundub, et tänu Meeke vallandamisele võib Østberg hea tulemuse korral Itaalias saada veel võimalusi sel aastal C3 WRC rooli keerata. Kui Breenil on Sardiinia teedelt ette näidata vaid kaks starti, siis kogenud norrakal on see tema karjääri 11 Sardiinia ralliks.
Mads Østbergi kasutada on Sardiinias Khalid Al Qassimi Argentina ralli auto.

WRC2



WRC2 klassi hooaja seitsmendale etapile on end registreerinud 12 võistluspaari. MM-liidrid Pontus Tidemand – Jonas Andersson jätavad Sardiinia ralli vahele ning nii on nende lähimatel jälitajatel Jan Kopeckyl – Pavel Dresleril võimalus vahet vähendada. Tänavu WRC2 klassivõiduni jõudnud võistluspaaridest on veel Sardiinais stardis Takamoto Katsuta – Marko Salminen. Katsuta meeskonnakaaslase Hiroki Arai kõrval istub Itaalia teedel kogenud Jarmo Lehtinen, kes eelkõige tuntud kui endine Mikko Hirvoneni kaardilugeja. 168 MM-starti tegev ja 15. MM-rallit võitnud soomlane osales viimati MM-rallil 2014.aasta Walesi rallil. Karjääri teist MM-ralli starti on tegemas kolmekordne Euroopa meistrivõistluste (ERC) võitja Kajetan Kajetanowicz. Mehe võistlusautoks loomulikult Ford Fiesta R5.
Hooaja kolmandat starti uuel Citroen C3 R5 autol on tegemas Stephane Lefebvre - Gabin Moreau, kes lähevad kindlasti püüdma hooaja esimest klassivõitu. 
WRC2 arvestusest väljaspool tasub kindlasti veel ära mainimist võistluspaar nr.86, kus istuvad kolmekordne Asia Pacific meistrivõistluste meister Gaurav Gill, kelle kaardilugejaks 100 MM-ralli kogemusega Glenn Macneall. Märkimisväärne on see selleks, et nende meeste Ford Fiesta R5 all on Aasia rehvitootja MRF toodang, mis on nende MM-ralli debüüdiks. WRC2 klassi arvestuses saab ametlikult nende rehvidega sõita alates 2019 hooajast ja siis peaks MM-sarjas olema esindatud neli rehvitootjat – Michelin, Pirelli, DMACK ja MRF.

Fotod: M-Sport, Hyundai Motorsport, Toyota Gazoo, Citroen Racing, Grzegorz Roslon

No comments:

Post a Comment