Millise meeskonna valib Sebastien Ogier ja
millise auto uks kannab hooajal 2017 numbrit 1?
VW
Motorsport autoralli MM-sarjast loobumise järel on kogu rallimaailm ootel, et
mida teeb edasi neljakordne maailmameister Sébastien Ogier.
Soome press
andis äsja teada, et Ogier testis täna Kataloonias uut Toyota Yaris WRC-d ning
Jaapani meeskond pakub prantslasele kahe aastast lepingut, aastapalgaga 10
miljonit eurot.
VIDEO:
Ogier Kataloonia vihmas testimas Toyota Yaris WRC-d
VIDEO:
Ogier Kataloonia vihmas testimas Toyota Yaris WRC-d
Autosport.com
kirjutab, et Ogieri võib nädala teises pooles kohata Suurbritannias, täpsemalt
Walesis või Cumbrias, kus ta istub uue Ford Fiesta RS WRC rooli.
M-Sport
meeskonna bossi Malcolm Wilsoni jaoks on see võimalus tõestada, et Ford on
võimeline talle pakkuma meistrile väärilise auto ning britt saaks lõpuks Ogieri
enda meeskonda, keda ta on kaua sinna soovinud.
„Olen
seekord valmis Ogieri meeskonda palkamiseks minema kaugemale, kui eales varem.
See on meie parim võimlaus ta endale saada ja me ei saa seda võimalust käest
lasta,“ sõnas Wilson Autosport.comile.
Millise auto uks kannab 2017.hooajal numbrit 1. peab selguja juba õige pea |
Sama
portaali andmetel on VW neli MM-tiitlit võitnud Ogieri endiselt enda ridadesse
värbamas ka Citroen, kuid Prantsuse autotootja ei ole nõus Ogieri enne oma uue C3
WRC rooli lubama, kui mees nendega lepingu allkirjastab. Lisaks pole nad veel
leidnud piisavalt finantsi, et see pakkumine prantslasele piisavalt
atraktiivseks teha, kui seda näiteks juba Toyota tegi.
Viimase
variandina on kõlakates liikunud ka info, et prantslane jätab 2017. hooaja
üldse vahele, kuid selle kohta on Ogier ise öelnud, et see on tõesti kõige
viimane valik hetkel valikus olevatest, kuid päris välistada seda ka ei saa.
Soome meedia
andmetel on samuti uueks hooajaks tööta jäänud Jari-Matti Latvala kõige
tõenäolisem töökoht uuel aastal kaasmaalase Tommi Mäkineni juhitud Toyota
meeskonnas, kuid ka see pole veel kindel. Kindel pidavat olema see, et nii
M-Sport, kui Citroeni bossid on öelnud, et nemad soomlase palkamisest huvitatud
pole. Seega pole ka võimatu, et soomlane peab 2017.aastal sarnaselt norralase Mads
Østbergiga erameeskonna autoga sõitma. Kuulujuttude järgi on norralasega juba
diili teinud Adapta uuel hooajal rajale tulemas kahe Ford Fiesta WRC autoga. Kõige vähem ehk
peaaegu, et üldse pole infot liikumas tänavu kaks MM-rallit võitnud Andreas
Mikkelseni kohta. Ainus mis on teada on, et Citroen ei ole temast sarnaselt
Latvalale huvitatud. Norralast on pakutud tulevaks hooajaks ka DMACKi meeskonda
koos briti Elfyn Evansiga, kuid ma ise ütleks, et võimatu poleks ka Adapta
meeskonna tugev Norra löögirusikas Mikkelsen, Østberg, kui ikka see jutt tõele
vastab, et nad osalemas kahe masinaga.
Kõigi Eesti
rallifännide rõõmuks on Ilta-Sanomat kirjutamas veel, et kindlale allikale
tuginedes on eestlasel Ott Tänakul on tulevaks hooajaks M-Spordiga leping allkirjastatud,
seega Eesti rallifännid võivad kõik rahulikumalt hingata ja oodata vaid
Monte-Carlo ralli starti. Ise ma olen selles osas rahulik olnud juba ammu, sest vaadates, kui palju on Ott juba uue hooaja Ford Fiesta WRC-d testinud, siis on ridade vahelt see ammu lugeda olnud, et eestlasel on pastakaga vajalikud allkirjad juba ammu ära kirjutatud.
Paari nädala
jooksul peaks paika loksuma ka kõikide muude meeskondade lõplikud kooseisud,
sest Monte-Carlo rallile registreerumine lõppeb 16.detsembril.
Foto: Timo
Anis
No comments:
Post a Comment