Thursday, November 24, 2016

Millise meeskonna valib Sebastien Ogier ja millise auto uks kannab hooajal 2017 numbrit 1?

VW Motorsport autoralli MM-sarjast loobumise järel on kogu rallimaailm ootel, et mida teeb edasi neljakordne maailmameister Sébastien Ogier.
Soome press andis äsja teada, et Ogier testis täna Kataloonias uut Toyota Yaris WRC-d ning Jaapani meeskond pakub prantslasele kahe aastast lepingut, aastapalgaga 10 miljonit eurot.

VIDEO:

Ogier Kataloonia vihmas testimas Toyota Yaris WRC-d

Autosport.com kirjutab, et Ogieri võib nädala teises pooles kohata Suurbritannias, täpsemalt Walesis või Cumbrias, kus ta istub uue Ford Fiesta RS WRC rooli.
M-Sport meeskonna bossi Malcolm Wilsoni jaoks on see võimalus tõestada, et Ford on võimeline talle pakkuma meistrile väärilise auto ning britt saaks lõpuks Ogieri enda meeskonda, keda ta on kaua sinna soovinud.
„Olen seekord valmis Ogieri meeskonda palkamiseks minema kaugemale, kui eales varem. See on meie parim võimlaus ta endale saada ja me ei saa seda võimalust käest lasta,“ sõnas Wilson Autosport.comile.

Millise auto uks kannab 2017.hooajal numbrit 1. peab selguja juba õige pea

Sama portaali andmetel on VW neli MM-tiitlit võitnud Ogieri endiselt enda ridadesse värbamas ka Citroen, kuid Prantsuse autotootja ei ole nõus Ogieri enne oma uue C3 WRC rooli lubama, kui mees nendega lepingu allkirjastab. Lisaks pole nad veel leidnud piisavalt finantsi, et see pakkumine prantslasele piisavalt atraktiivseks teha, kui seda näiteks juba Toyota tegi.
Viimase variandina on kõlakates liikunud ka info, et prantslane jätab 2017. hooaja üldse vahele, kuid selle kohta on Ogier ise öelnud, et see on tõesti kõige viimane valik hetkel valikus olevatest, kuid päris välistada seda ka ei saa.

Soome meedia andmetel on samuti uueks hooajaks tööta jäänud Jari-Matti Latvala kõige tõenäolisem töökoht uuel aastal kaasmaalase Tommi Mäkineni juhitud Toyota meeskonnas, kuid ka see pole veel kindel. Kindel pidavat olema see, et nii M-Sport, kui Citroeni bossid on öelnud, et nemad soomlase palkamisest huvitatud pole. Seega pole ka võimatu, et soomlane peab 2017.aastal sarnaselt norralase Mads Østbergiga erameeskonna autoga sõitma. Kuulujuttude järgi on norralasega juba diili teinud Adapta uuel hooajal rajale tulemas kahe Ford Fiesta WRC autoga. Kõige vähem ehk peaaegu, et üldse pole infot liikumas tänavu kaks MM-rallit võitnud Andreas Mikkelseni kohta. Ainus mis on teada on, et Citroen ei ole temast sarnaselt Latvalale huvitatud. Norralast on pakutud tulevaks hooajaks ka DMACKi meeskonda koos briti Elfyn Evansiga, kuid ma ise ütleks, et võimatu poleks ka Adapta meeskonna tugev Norra löögirusikas Mikkelsen, Østberg, kui ikka see jutt tõele vastab, et nad osalemas kahe masinaga.

Kõigi Eesti rallifännide rõõmuks on Ilta-Sanomat kirjutamas veel, et kindlale allikale tuginedes on eestlasel Ott Tänakul on tulevaks hooajaks M-Spordiga leping allkirjastatud, seega Eesti rallifännid võivad kõik rahulikumalt hingata ja oodata vaid Monte-Carlo ralli starti. Ise ma olen selles osas rahulik olnud juba ammu, sest vaadates, kui palju on Ott juba uue hooaja Ford Fiesta WRC-d testinud, siis on ridade vahelt see ammu lugeda olnud, et eestlasel on pastakaga vajalikud allkirjad juba ammu ära kirjutatud. 
Paari nädala jooksul peaks paika loksuma ka kõikide muude meeskondade lõplikud kooseisud, sest Monte-Carlo rallile registreerumine lõppeb 16.detsembril.


Foto: Timo Anis

No comments:

Post a Comment