Hola, Mexico!
Autoralli MM-hooaeg 2018. saab oma jätku eeloleval nädalavahetusel, kui Mehhikos sõidetakse aasta esimene kruusaralli. Kesk-Ameerikas sõidetav ralli on hooaja esimene kolmest „üle suure lombi“ toimuvast rallist.
Mehhiko ralli 2017 võitjad Kris Meeke - Paul Nagle |
Mehhiko kruusateede kohta öeldakse, et need on segu Kreeka ja Uus-Meremaa rallist. Kui teed on enamuses kruusateed nagu ikka sellise pinnasega rallidel, siis Mehhiko ralli üks olulisemaid märksõnu on kindlasti hõre õhk, mis muudab autode mootorite võimsust ja seal neist tänu sellele maksimumi välja pigistada ei õnnestu. Kindlasti saab veel üks lisafaktor tehnikale olema kuumus, mis mootorite ja pidurite ülekuumenemist võib põhjustada.
Mehhiko ralli ajalugu
2004.aastal tegi Ford ja M-Sport Mehhiko teedel puhta töö |
Esimene
Mehhiko ralli sõideti aastal 1993. aastal, kuid MM-staatuse sai võistlus aastal
2004. Esimese Mehhiko MM-ralli võitjatena läksid ajalukku Markko Märtin –
Michael Park (Ford Focus RS WRC). Fordile tõid kaksikvõidu Francois Duval –
Stephane Prevot. M-Sport meeskonnale oli see sajandaks MM-stardiks. Enim võite
on Mehhiko MM-rallilt ette näidata võistluspaaril Sebastien Loeb – Daniel
Elena, kes võitnud ralli kuuel korral, kusjuures need kuus võitu tulid
järjestikel aastatel 2006-08 ja 2010-12 (2009. ei toimunud Mehhiko MM-rallit,
sest tol aastal vähendati MM-etappide arvu 15, 12 peale). Tootjatest on
Mehhikos edukaim olnud Citroën, kes esikoha karika koju viinud seitsmel korral,
millest viimase möödunud aastal.
Mehhiko 2018
Võistlusele
on registreerunud kõigest 30 võistluspaari, kuid seda on ometigi nelja võrra
rohkem, kui möödunud hooajal. 11 nendest võistluspaaridest sõidavad WRC
autodel.
Mehhiko
ralli, kes jagab hooaja kõige väiksema osavõtjate arvuga võistlust Argentina ja
Austraalia ralliga on möödunud hooaja „heast“ ideest tänavuseks aastaks
loobunud ning nii ei sõideta enam avakatsena võistluskeskusest Leonist, 400km
eemal Mecixo Citys. Toona jäid rekkad, mis võistlusautosid vedasid, maanteel
toimunud avarii tõttu 6 tundi hiljaks ning reedese võistluspäeva kaks esimest
katset tuli tühistada. Seega neljapäeval sai sõita küll veidi üle 3
katsekilomeetri, kuid reedel tuli tühistada ligi 75.
Autoralli
MM-sarjas ei ole selline ära jäämine aga midagi erakordset. Näiteks aastal
2007. sõidetud Argentina ralli reedesel võistluspäeval jäeti ära koguni seitse
kiiruskatset kaheksast. Võistluse esimene katse sõideti Buenos Aireses ja sealt
pidid sõitjad ning korraldajad võtma suuna Cordoba poole, kus asus
võistluskeskus, kuid paha ilm ei lubanud ühelgi lennukil õhtu tõusta ning nii
sisuliselt üks võistluspäev tühistati.
Hoolimata
vähesest võistlejate osavõtust on see autoralli MM-sarjas osalevate autotootjate
jaoks üks hooaja tähtsamaid rallisid ja seda selleks, et Mehhikos elab üle 120
miljoni inimese.
Tänavusel
Mehhiko rallil ootab ees 22 kiiruskatset ja 344,49 kiiruskatse kilomeetrit.
Ralli saab
alguse Guanajuato tänava katsega, mille jooksul läbitakse lõik ka endises
kaevandustunnelis. Peale lühikest avakatset jätkub ralli üheksa kiiruskatsega,
millest kõige populaarsem kindlasti kahel korral sõidetav El Chocolate, mis
võrreldes eelmise aastaga ligi 25 km lühem. Päev lõppeb kahel korral sõidetava
Leoni Autodroomil sõidetava katsega.
Laupäeval on
kavas üheksa katset, milles koguni kolm lühikesed publikukatsed. Päeva
maiuspalaks on kindlasti kahel korral läbitav El Brinco, millel ees ootamas
Mehhiko ralli üks kuulsamaid ja vaatemängulisemaid trampliine. Pühapäeval jääb
sõita veel kolm katset ja 46,46 katsekilomeetrit. Ralli lõpetab kahel korral
sõidetav Las Minas, mis on ka tänavuse ralli punktikatseks.
Mehhiko ralli 2018 kiirukatsed (Eesti aja
järgi)
1.võistluspäev
Reede 09.03
SS1 Street
Stage GTO 2.53 km 04:08
SS2 Duarte -
Derramadero 1 26.05 km 18:33
SS3 El
Chocolate 1 31.44 km 19:21
SS4 Ortega 1
17.23 km 20:14
SS5 Street
Stage León 1 1.11 km 22:02
Laupäev
10.03
SS6 Duarte -
Derramadero 2 26.05 km 00:00
SS7 El
Chocolate 2 31.44 km 00:48
SS8 Ortega 2
17.23 km 01:41
SS9 Autódromo
de León 1 2.30 km. 04:01
SS10 Autódromo
de León 2 2.30 km 04:06
2.võistluspäev
Laupäev
10.03
SS11 Guanajuatito
1 30.97 km 16:33
SS12 Otates
1 26.37 km 18:11
SS13 El
Brinco 1 9.98 km 19:08
SS14 Guanajuatito
2 30.97 km 22:21
SS15 Otates
2 26.37 km 23:54
Pühapäev
11.03
SS16 El
Brinco 2 9.98 km 00:38
SS17 Autódromo
de León 3 2.30 km 01:38
SS18 Autódromo
de León 4 2.30 km 01:43
SS19 Street
Stage León 2 1.11 km 04:26
Kolmas
võistluspäev
Pühapäev
11.03
SS20 Alfaro 24.32
km 16:18
SS21 Las
Minas 1 11.07 km 18:08
SS22 Las
Minas 2 (Power Stage) 11.07
km 20:18
Hyundai Shell Mobis WRT
2017.aastal tõid Mehhiko teedelt Hyundaile poodiumikoha Neuville - Gilsoul |
Rootsi MM-rallilt tootjate osas kõige suurema saagi (40 punkti) noppinud Hyundai on MM-arvestuses hoidmas esikohta. Lisaks tootjate arvestusele hoitakse esikohta ka sõitjate arvestuses.
Korea
autotootja pole Mehhikos veel võita suutnud ja kuigi Thierry Neuville on
startimas ralli esimesele päevale liidrina ning asub teistele teed puhastama,
siis teades Mikkelseni kiirust kruusal, siis võib just tema olla see, kes
Hyundaile Mehhikost esimese võidu toob.
Meeskond
testis enne Mehhikot kolmel päeval Hispaanias ning seega peaks autod ja sõitjad
eelseisvaks nädalavahetuseks valmis olema.
#4 Andreas Mikkelsen – Anders Jæger
MM-arvestuse
6.koht, 21 punkti
Mehhiko parim
resultaat: 3 (2015)
Rootsi
MM-rallil oma Hyundai karjääri esimese poodiumikoha välja sõitnud Andreas
Mikkelsen - Anders Jæger lähevad Mehhikos starti kindlasti positiivsete
emotsioonidega. Mikkelseni parim Mehhiko ralli resultaat pärineb aastast 2015,
kui ta lõpetas kolmandana. Seekord peaks aga norralasi soosima lisaks teada
tuntud heale kiirusele ka stardikoht. Kuuendana rajale saades peaks mehi ees ootama
puhas sõidujoon ning just reedel võidetud sekundid võivad määravaks saada kogu
nädalavahetuse osas. Möödunud aastal sõidetud Austraalia rallil näitas
Mikkelsen kuni rehvipurunemiseni kõigile tagatulesid, seega tema kiiruses kruusal
Hyundaiga pole enam kahtlust.
#5 Thierry Neuville – Nicolas Gilsoul
MM-arvestuse
1.koht, 41 punkti
Mehhiko parim
resultaat: 3 (2013-14, 2017)
Kui möödunud
hooajal kulus Thierry Neuville´l ja Nicolas Gilsoul´il hooaja esimese võiduni
jõudmiseks neli rallit, siis sel aastal on juba üks võit käes ning Mehhikosse
saabuvad belglased MM-arvestuse liidrina. See aga tähendab seda, et see, mis
neid aitas Rootsis võiduni ehk hea stardikoht, hakkab nendele eesootaval
nädalavahetusel endale peavalu valmistama ning kindlasti kaotavad nad reedel
tänu sellele nii mõnegi väärtusliku sekundi. Kui Neuville – Gilsoul peaksid
ralli lõpetama kõrgemal kui nende senine Mehhiko parim resultaat ehk kolmas, siis
oleks see konkurentidele päris tugev avaldus MM-tiitlit silmas pidades.
#6 Dani Sordo – Carlos Del Barrio
Mehhiko parim
resultaat: 4 (2006, 2013. 2016)
Pärast
vahelejäänud Rootsi rallit on taas kolmandas Hyundai i20 WRC-s istumas Dani
Sordo – Carlos Del Barrio. Sordo on varasemalt Mehhikos stardis olnud seitsmel
korral ning tema parimaks resultaadiks on jäänud neljas koht. Oleks suur
üllatus, kui Sordo suudaks nädalavahetuse lõpuks oma parima Mehhiko ralli
tulemuse üle sõita, sest temast kiiremaid mehi peaks olema igas WRC tehasemeeskonnas.
Toyota Gazoo Racing WRT
Toyota lõpetas pelae comebacki esimest korda just Mehhikos mõlema autoga punktikohal |
Toyota meeskonna 2017. aasta Mehhiko ralli kujunes õppetunniks, millest meeskond on omasõnul tänavuseks aastaks õiged järeldused ja vajalikud testid teinud ning kõik tingimused heitlemaks rallivõidu nimel peaks olema loodud. Toyota Gazoo Racing meeskonna jaoks oli möödunud hooaja Mehhiko ralli esimeseks ralliks, kus nende mõlemad stardis olnud autod punktidel lõpetasid.
Sarnaselt
Hyundai meeskonnaga valmistuti hooaja esimeseks kruusaralliks Hispaania kruusateedel.
#7 Jari-Matti Latvala – Miikka Anttila
MM-arvestuse
3.koht, 23 punkti
Mehhiko parim
resultaat: 1 (2016)
Kui sel
aastal saabuvad Mehhikosse MM-liidrina Neuville – Gilsoul, siis eelmine aasta
startisid Mehhiko ralli avapäeva katsetele esimesena Jari-Matti Latvala –
Miikka Anttila. 2016. aasta Mehhiko ralli võitjad on hooaega alustanud kolmanda
ja seitsmenda kohaga. Tänavu stardivad mehed avapäeva katsetele kolmandana ning
loodavad kindlasti üle sõita oma eelmise aasta kuuenda koha.
Kuigi hetkel
hoiab Latvala Toyota sõitjatest MM-arvestuses kõige kõrgemat kohta, siis noored
meeskonnakaaslased Lappi ja Tänak on kahel esimesel etapil tõestanud, et
selleks, et rallivõitude nimel heidelda peab eelkõige oma meeskonna sees parim
olema.
#8 Ott Tänak – Martin Järveoja
MM-arvestuse
5.koht, 21 punkti
Mehhiko parim
resultaat: 4 (2017)
Tänak - Järveoja loodavad kindlasti Mehhiko ralli finišis seista sarnaselt Monte-Carloga poodiumil |
Ott Tänak –
Martin Järveoja on hooaega alustanud teise ja üheksanda kohaga. Kui Rootsis
startides said meie meestele saatuslikuks libedad teeolud, siis nüüd on eestlaste
stardipositsioon viies ning see on heaks eelduseks heidelda võistluse esikoha
karika eest.
MM-liider
Neuville sõnas enne rallit, et ta loodab, et just Ott ja Sebastien Ogier ei saa
väga suurt punktilisa, sest tema tõenäoliselt kõrgete kohtade heitlusesse Mehhikos
ei sekku.
Otile ja
Martinile on see esimeseks kruusaralliks Toyota Yaris WRC-l. Tänavu uue
meeskonna värvides juba 10 kiiruskatset võitnud eestlased on kindlasti Mehhikos
lisa soovimas. Ralli eelne test, kuhu lennati vaid päev peale Rootsi rallit
läks Otil ja Martinil edukalt. Kuigi auto vajab kruusal veel ehk natukene
harjumist, siis Ott on tõestanud, et harjumise peale ta väga palju aega ei
kuluta ja vajutab gaasi põhja esimesel võimalusel. Otile on see seitsmendaks ja
Martinile kolmandaks Mehhiko ralliks.
Mõlema mehe
parim resultaat pärineb nende ühisest debüüthooajast, kui lõpetati neljandana.
Maailmakuulsa
rallispordi ajakirjaniku Martin Holmesi sõnul on Ott ja Martin Mehhikos sõitmas
Toyota Yaris WRC-ga millega möödunud aastasel Austraalia rallil sõitsid Lappi –
Ferm ja auto on saanud uue registrinumbri.
„Mehhiko on
väga omapärane ralli. See toimub merepinnast kõrgel, mistõttu on hapnikku vähe
ja see teeb nii meie kui auto olukorra raskemaks. Saab olema raske
nädalavahetus, kuid on hea vahelduseks saada sooja kliimasse päikese kätte.
Oleme üritanud võimalikult kiiresti õppida, aga samal ajal ka autot arendada.
Päris huvitav on olnud jälgida, et kuidas auto erinevatele asjadele reageerib.
Mehhikos on meie stardipositsioon väga hea, nii et see annab meile võimaluse
võidu nimel võidelda," sõnas Tänak Toyota Gazoo Racing pressiteenistuse
vahendusel enne eelseisvat Mehhiko rallit.
#9 Esapekka Lappi – Janne Ferm
MM-arvestuse
4.koht, 23punkti
Mehhiko parim
resultaat: Pole osalenud varem
Esapekka
Lappi – Janne Ferm on peale hooaja kahte sõidetud rallit tõestanud, et on kiired
õppijad. Soomlastel tuleb nüüd kolmas
järjestikune ralli, kus nad ei ole varem WRC autoga sõitnud. Kui võtta arvesse,
et Montes lõpetati tänu viimase katse sõiduveale seitsmendana, kuid Rootsis
võideldi viimase võistluspäevaga välja neljas koht ning punktikatse
maksimumpunktid, siis võib ka Mehhikost midagi head tulemas olla. Lappi – Ferm
stardivad ralli avapäevale neljandana ning hoolimata sellest, et nad pole varem
Mehhikos üldse sõitnud, siis ei usu, et see takistab neil kohe algusest head
kiirust näitamast.
Citroën Total Abu Dhabi WRT
Citroen tähistas 2017.aastal Mehhikos ajaloo seitsmendat võitu |
Mehhiko
MM-ralli läbi aegade kõige edukam autotootja saabub hooaja esimesele
kruusarallile meeskonnana, kelle trofeede hulgas ka möödunud hooaja Mehhiko
ralli esikoha karikas. Seitsmel korral Kesk-Ameerikas teedel võidu võtnud Prantsuse
autotootja on neljast meeskonnast ainus, kes Mehhikos stardis kahe autoga.
Kuigi Rootsis oli meeskond stardis kolme autoga ja Craig Breen – Scott Martin
täitsid meeskonna nõude lõpetada poodiumil, siis sellest hoolimata peavad mehed
sel etapil oma koha loovutama neist palju kõrgema kaliibriga meestele.
Tõenäoliselt pole selle taga põhjus, et meeskonnal poleks kolmandat autot, vaid
Euroopast väljaspool etapid on veel kulukamad ning nii soovitakse kulusid kokku
hoida.
#10 Kris Meeke – Paul Nagle
MM-arvestuse
8.koht, 17 punkti
Mehhiko parim
resultaat: 1 (2017)
Kui eelpool
sai mainitud Mehhiko ralli kuulsaid katseid, siis 2017.aastast alates on üks
Mehhiko legend kindlasti seotud ka Derramadero katsega, mis lõpetas möödunud
aastase ralli ning mille lõpukilomeetril ralli liidrid Kris Meeke – Paul Nagle
ajasid nii enda, kui kõikide teiste pulsi lakke.
See oli
kindlasti üks hooaja 2017. meeldejäävamaid hetki, kui Meeke juhitud Citroen C3
WRC rajalt ühes paremkurvis välja vajus, segaduses britt eksles seejärel
publiku parklas ning ületas finišijoone totaalses teadmatuses, et kas nüüd
andis võidu ära või mitte.
Meeke –
Nagle on tänavust hooaega alustanud grammike paremini, kui möödunud aastal,
sest kui 2017. aastal saabusid mehed Mehhikosse kahe punktiga, siis sel aastal
on kahe esimese ralliga kogutud 17. Avapäeva kaheksas stardipositsioon peaks ka
sel aastal Meeke – Nagle´t soosima, et taas heidelda kõige kõrgema koha eest.
#11 Sebastien Loeb – Daniel Elena
Mehhiko parim
resultaat: 1 (2006-2008, 2010-12)
King is back in Citroen! |
Kuningas on
tagasi! Sebastien Loeb ja Daniel Elena on mehed, kes rallifännidele
tutvustamist ei vaja. Karjääri jooksul 9. MM-tiitlit, 78 MM-etappi, 909
kiiruskatset võitnud mehed on lihtsalt selle ala vaieldamatult läbi aegade
parimad sportlased. Loeb – Elena viimane start autoralli MM-sarjas oli 2015.
aastal, kui nad osalesid Monte-Carlo rallil. Kuuel korral Mehhikos võitnud
mehed on enne rallit öelnud, et mingeid suuri sihte nad endale ei sea ning
vaatavad katse katselt, kuidas tempo on.
Samas jäi
Loeb rallieelsete testidega väga rahul ning sõnas, et võrreldes möödunud
aastaga, kui ta autot testis on just auto vedrustus oluliselt paremaks muutnud.
See sõnum võib usun enesekindlust anda ka meeskonnakaaslasele Meeke´le.
Kindel on
see, et Mehhikos viimati 2012. aastal sõitnud Loeb – Elena jaoks on katsed
enamuses mitte tuttavad ning võistlustempos vajab harjumist ka uue
generatsiooni C3 WRC. Samas on Loeb oma
kätt hoidnud viimastel aastatel soojas ringraja ja rallikrossi MM-sarjas ning
koos Elenaga on viimasel kolmel aastal osaletud Dakari rallil, seega roostes ei
tohiks nende meeste oskused olla. Mehed on küll enne rallit tagasihoidlikud,
kuid MM-punkte need mehed see nädalavahetus võtavad, küsimus on vaid, kui
palju. Loeb ütles enne rallit, et tal on kahju Craig Breenist, kelle autos ta
nüüd Mehhiko rallil istub, kuid selline see sport kord juba on ja see pole tema
otsus.
M-Sport Ford WRT
M-Sport ja Ford loodavad Mehhikos Rootsi mured unustada |
Rootsi ralli
järgselt tootjate arvestuse esikohalt neljandaks kukkunud M-Sport boss Malcolm
Wilson sõnas enne rallit, et kindlasti on meeskonna soov just nüüd Mehhikos
taas ree peale saada ning heidelda ralli võidu nimel. Tootjate esikoha ja
neljanda koha vahe on vaid 11 punkti, seega hea õnne korral võib M-Sport end
peale Mehhikot taas liidrikohalt leida. Rootsi ralli kehva tulemuse tõttu
katkes M-Sport meeskonnal 14 rallit kestnud jada, kui nende uus Fiesta WRC oli
igal rallil poodiumil lõpetanud. Meeskond testis sarnaselt konkurentidega enne
Mehhikot Hispaanias, kuid täit enesekindlust nendelt testidelt ei saadud, sest
ilm mängis meeskonnale vingerpussi ning osa testidest möödus hoopis lumesajus. Auto
mootorit testiti kahel päeval Duntonis asuvas kliimakambris, kus imiteeriti
kõrgmäestiku tingimusi.
#1 Sebastien Ogier – Julien Ingrassia
MM-arvestuse
2.koht, 31 punkti
Mehhiko parim
resultaat: 1 (2013-15)
Mehhiko on
Ogier – Ingrassia jaoks erilise tähendusega ralli, kus 10 aastat tagasi tehti
oma karjääri esimene MM-start, mis lõppes JWRC klassi võiduga. Samal rallilt
teeniti ka absoluutarvesutse kaheksanda koha eest esimesed MM-punktid ning 2016.aastal
tähistasid prantslased samal rallil oma karjääri 100ndat MM-starti.
Teist aastat
järjest ei saabu Sebastien Ogier – Julien Ingrassia Mehhikosse MM-arvestuse
liidritena.
Sealt kus
Loeb – Elena 2012. aastal Mehhikos lõpetasid võtsid 2013. aastal kuni 2015.aastani
üle Ogier – ingrassia. Kahel viimasel aastal on viiekordsed maailmameistrid Mehhikos
lõpetanud teisena ning peale ebaõnnestunud Rootsi rallit soovitakse nüüd
kindlasti see ralli võimalikult kõrge kohaga lõpetada. Rootsi rallil saatsid
Ogier – Ingrassia oma viimase katse taktikaga selge sõnumi FIA-le, et ehk oleks
aeg parimate karistamine lõpetada ning taas hakata mõtlema rallieelsele kvalifikatsioonikatsele.
Vähemalt Mehhikos ei pea prantslased päris esimesena teed puhastama. Kindlasti
saab olema taas põnev jälgida duelli Ogier vs Loeb.
#2 Elfyn Evans – Daniel Barritt
MM-arvestuse
10.koht, 8 punkti
Mehhiko parim
resultaat: 4 (2014-15)
Elfyn Evans
– Daniel Barrit on tänavuse kahe ralliga kogunud ainult kaheksa punkti ning
asuvad punktitabeli kümnendal real. Enne Mehhiko rallit sõnas Evans, et nende
hooaja alguse on rikkunud mõlemal rallil purunenud rehv ning hooaja esimese
kruusaralli eesmärk on koguda maksimumpunktid. Evans - Barriti parimad tulemused pärinevad
Mehhiko rallilt aastatest 2014 ja 2015, kui nad lõpetasid neljandana.
#3 Teemu Suninien – Mikko Marrkula
MM-arvestuse
13.koht, 4 punkti
Mehhiko parim
resultaat: 9 (2016)
Teemu
Suninen – Mikko Marrkula on teist rallit järjest Fiesta WRC-ga stardis. Kui
Sunineni meeskonnakaaslastel õnnestus enne rallit Hispaanias autot testida,
siis soomlasel tänu muutunud ilmale seda võimalust ei tekkinudki. Kui WRC-ga
pole Suninen – Markkula varem Mehhikos startinud, siis R5 autoga küll ja 2016.
aastal nii edukalt, et võeti lisaks absoluutarvestuse üheksandale kohale WRC2
klassivõit.
WRC2
Kahjuks lõppes Benito Guerra jr. ralli enne, kui see alatagi jõudis |
WRC2 klassis
oli Mehhikos algselt starti tulemas üheksa võistluspaari, kuid kahjuks lõppesid
kohaliku sõitja Benito Guerra jr. rallieelsed testid nii tuliselt, et tema Škoda
Fabia R5 läks hoolduspausi ajal põlema ning põles maani maha. Kuigi mehaanikud üritasid peale
põlengut veel autot töökorda saada, siis FIA tehniline komisjon põlenud
autole stardiluba ei andnud.
Lisaks
möödunud aastastele meistritele Pontus Tidemand – Jonas Andersson´ile (Skoda
Fabia R5) on Mehhikos rajale minema Hyundai meeskonna Jari Huttunen – Antti
Linnaketo (Hyundai i20 R5) ja esimest rallit WRC 2 arvestuses Škoda Motorsport
eest startivad Kalle Rovanperä – Jonne Halttunen (Skoda Fabia R5).
Eestlased Mehhiko MM-rallil:
Aasta | Sõitjad | Auto | Tulemus | |
2004 | Markko Märtin – Michael Park | Ford Focus RS WRC | 1 | |
2005 | Markko Märtin – Michael Park | Peugeot 307 WRC | 3 | |
2008 | Jaan Mölder jr. – Frederic Micolette | Suzuki Swift S1600 | 9 | |
2011 | Ott Tänak – Kuldar Sikk | Ford Fiesta S2000 | 10 | |
2011 | Karl Kruuda – Martin Järveoja | Škoda Fabia S2000 | 15 | |
2012 | Ott Tänak – Kuldar Sikk | Ford Fiesta RS WRC | 5 | |
2013 | Yuriy Protasov – Kuldar Sikk | Subaru Impreza STi R4 | 18 | |
2014 | Ott Tänak – Raigo Mõlder | Ford Fiesta R5 | 15 | |
2015 | Ott Tänak – Raigo Mõlder | Ford Fiesta RS WRC | 22 | |
2016 | Ott Tänak – Raigo Mõlder | Ford Fiesta RS WRC | 6 | |
2017 | Ott Tänak – Martin Järveoja | Ford Fiesta WRC´17 | 4 |
Fotod: Citroen
Racing, Hyundai Motorsport, Toyota Gazoo Racing, M-Sport, Erakogu
No comments:
Post a Comment