Autoralli MM-sarjas algab otsustav veerand
Pärast kuue nädalast
pausi jätkub autoralli MM-sari Kataloonia ralliga, mis on hooaja ainsaks
segaralliks, mis tähendab, et sõitjaid ootab ees nii kruus, kui asfalt.
Kui eelnevad
poolteist kuud on sõitjad saanud veeta aega pere ja sõpradega ning tegeleda
endale meelepärast tegevustega, siis järgneva seitsme nädala jooksul peavad nad
läbima kolm järelejäänud MM-rallit, et selgitada tänavuse hooaja parimad. Kokku
on veel saadaval 90 punkti ning jaht esimesele 30 algab juba eeloleval
nädalavahetusel.
Kataloonia
ralli on tänavuse MM-hooaja üheteistkümnendaks ralliks ning selle
võistluskeskus ja hooldusala paikneb Salous, PortAventura kuurortis.
Võistlust
alustatakse neljapäeval sõidetava 2,97 km pikkuse testikatsega. Õige action saab
alguse reede hommikul, kuid võistlejaid ootab kuus kruusakatset ning läbitakse
115,90 katsekilomeetrit.
Seejärel
saavad küll sõitjad juba puhata ja valmistada laupäevasteks katseteks, kuid
mehaanikud peavad 75 minutise hoolduspausi ajal kruusaseades olevad autod ette
valmistama laupäeval ja pühapäeval eesootavateks asfaldi katseteks.
Laupäeva
läbitakse kuus pikka kõvakattega kiiruskatset ning päeva lõpetab 2,24 km
pikkune Salou linnakatse.
Peale
võistluse pikimat võistluspäeva jääb veel pühapäeval sõita 74,26 katsekilomeetrit
ja kuus kiiruskatset, millest viimane SS19
Santa Marina 2 on tänavuse Kataloonia ralli punktikatseks. Pühapeval võib iga pisimgi
sõiduviga kalliks maksma minna, sest viimasel päeval hoolduspausi ei ole.
Kokku läbitakse
kolme võistluspäeva jooksul 19 kiiruskatset, kogupikkuses 312,02 km. Kui
reedesed kruusakatsed on samad, mis möödunud aastal, siis kahel asfaldipäeval
ootab võistlejaid juba tuntud katsetele ka täiesti uued. Loodetavasti ei sega
Kataloonia iseseisvusega seotud protestid sportlaste ja rallifännide tegemisi
ning kõik kulgeb rahumeelselt.
MM-punkte
jagatakse WRC, WRC Trophy, WRC 2, WRC 3 ja Junior WRC klassi sõitjatele.
Kataloonia ralli ajalugu
Esimene
Kataloonia ralli sõideti aastal 1957 ning tänavune ralli on järjekorras 53.
MM-staatuse
sai Kataloonia ralli aastal 1991 ning esimesel kahel aastal sõideti võistlus
nö. segarallina. Erinevus tänavusest aastast oli aga see, et esimene päev
võisteldi asfaldil ning ülejäänud kruusal. Aastatel 1993 – 2010 sõideti Kataloonia
ralli vaid kõval teekattel, kuid 2011 aastal pöörduti taas algse segaformaadi
juurde ning nii on see tänaseni.
Kuni aastani
1997. püsis võistlus MM-kalendris eelviimasena ehk sügises. Vahemikus 1997-2003
sõideti võistlus kevadel, kuid seejärel otsustati taas sügise kasuks. Korra
liikus võistlus veel kevadesse, kui 2006 aasta ralli toimus märtsis, kuid peale
seda on Hispaanias taas rallit sõidetud oma algsel aastaajal ehk sügisel.
Esimese Kataloonia
MM-ralli võitjatena läksid ajalukku Toyota Celica GT-4 sõitnud Armin Schwarz –
Arne Hertz. Kui Hertz oli Hannu Mikkola kõrvalistmel juba eelnevalt teeninud 17
etapivõitu, siis Schwarzile jäigi see tema karjääri ainsaks MM-võiduks.
Kataloonia
ralli kuningas on Sébastien Loeb, kes võitnud võistluse nii vaid asfaldil sõidetuna,
kui ka segarallina ning seda kokku kaheksal korral. Ainsa hispaanlasena on
kodusel MM-etapil võidud ette näidata legendaarsel El Matadoril ehk Carlos
Sainzil, kes oli parim 1992 ja 1995 aastal sõidetud rallidel.
2004. aastal
sõidetud 40. Kataloonia juubeliralli võitsid Markko Märtin – Michael Park, kes
aasta varem olid samadel teedel teeninud kolmanda koha.
Eestlastest
on veel Kataloonias omas klassis poodiumile jõudnud Urmo Aava – Kuldar Sikk,
kes saavutasid 2007. aasta Kataloonia rallil JWRC arvestuse kolmanda koha.
2013. aastal saavutasid juunioride arvestuses kolmanda koha Sander Pärn – Ken Järveoja.
Kas Ford teenib Kataloonia teedelt ajaloo
neljanda MM-etapivõidu?
Fordil on
Kataloonia teedelt ette näidata kolm MM-ralli võitu. 1993. aasta Kataloonia
ralli võitsid Francois Delecour – Daniel Grataloup (Ford Escort RS Cosworth).
2000. aastal tõid uuele Ford Focus WRC-le esimese asfaldivõidu Colin McRae –
Nicky Grist ning nagu juba eelpool mainitud, siis 2004. aasta Kataloonia
parimad olid Märtin – Park.
M-Sport on MM-arvestuses
juhtimas nii sõitjate, kui ka meeskondade arvestuses ning kindlasti soovitakse
ka Hispaanias oma edu säilitada ning võimalusel suurendada.
Tootjatest
on just Ford (M-Sport) tänavu olnud kõige edukam ning tõestanud oma nelja
teenitud võiduga, et nendega peab arvestama igal pinnasel. Enne Kataloonia
rallit läbisid kõik kolm võistluspaari päevase asfalditesti.
#1 Sebastien Ogier – Julien Ingrassia
Starte: 9
Parim
tulemus: 1 (2013, 2014 ja 2016)
MM-arvestuse
punktiliidrid Sebastien Ogier – Julien Ingrassia naasevad Katalooniasse
möödunud aastase võistluse võitjatena. Prantslased on viimasest neljast
Kataloonia rallist võitnud kolm ning kindlasti on meeste eesmärk ka tänavu
saavutada maksimumtulemus, mis aitaks nad sammu võrra lähemale nende viiendale
MM-tiitlile. Oma lähimate jälitajate ees 17 puntkilist edu hoidvate M-Sport
sõitjate peamine katsumus saab olema reedene võistluspäev, sest just siis
sõidetakse võistluse kruusakatsed ning Ford, mille uksel on nr.1 stardib
nendele esimesena.
Seda kus
Ogier – Ingrassia tuleval hooajal sõitma hakkavad pole veel endiselt teada,
kuid kõlakad viivad prantslased tagasi Citroeni meeskonda, kus nad hooaegadel
2009-2011 sõitsid. Elame näeme.
#2 Ott Tänak – Martin Järveoja
Starte: 4
Parim
tulemus: 6 (2016)
Ott Tänak ja
Martin Järveoja on terve hooaja jooksul näidanud väga head sõidutempot ja
omavahelist koostööd ning võitnud kaks MM-rallit. Nii kruusal, kui ka asfaldil
võidušampust maitsnud mehed hoiavad enne Kataloonia rallit MM-arvestuse
kolmandat kohta.
Meeskonnakaaslastes
lahutab Tänak – Järveoja 33 puntki, kuid nende ees olevatest Hyundai sõitjatest
Thierry Neuville´st – Nicolas Gilsoul´ist jäävad eestlased maha vaid 16
punktiga.
Kindlasti
lähevad Ott ja Martin ka Kataloonias püüdma poodiumikohta, et endiselt
MM-tiitli heitluses püsida.
Uue hooaja
plaanide osas on palju juttu olnud, et eestlased istuvad Toyota rooli, kuid Motorsport
News väljaandele antud intervjuus andis Tänak mõista, et nad sooviks ka uuel hooajal
M-Sport meeskonnas jätkata. Kas 2018. ilutseb Oti autroolil sinine ovaal, Jaapanaste autotootja
logo või mõni muu, on ma usun selge hiljemalt novembriks.
Tore on see,
et peale Kataloonia rallit saame nii Otti, kui Martinit 13.-14. oktoobril sõitmas
näha Saaremaa rallil, kuhu nad tulevad sõna otseses mõttes viimasel minutil,
sest saabuvad sinna otse Walesi ralli testidelt.
„Kodus oli meeldiv
aega koos perega veeta, kuid ma pean tunnistama, et tunnen juba rooli taha
istumisest ning kogu võistlussarjast puudust. Oleme tõestanud, et suudame olla
konkurentsivõimelised nii asfaldil kui ka kruusal, seega Hispaania segateed ei
peaks meile probleeme valmistama. Ühelt pinnalt teisele üleminek samal
nädalavahetusel saab küll veidi imelik olema, kuid olen kindel, et me saame
kõik kiirelt hoo üles. Siinsed kiirete ja tehniliste lõikudega kruusateed on
vinged ning eelmisel nädalal läbitud asfalditest meenutas mulle kõike seda.
Kuna heitlus mõlemale meistritiitlile on tihe, siis sihime taas mõlemas
arvestuses oma parimat,“ võttis eestlane peale pikka võistluspausi eesootava
kokku.
#3 Elfyn Evans – Daniel Barritt
Starte: 4
Parim
tulemus: 14 (2014)
M-Sport
meeskonna poolt ettevalmistatud kolmanda 2017. aasta Ford Fiesta WRC toovad
Kataloonias rajale Elfyn Evans – Daniel Barritt. Argentinas ja Soomes teise
koha saavutanud Evans hoiab MM-arvestuses kuuendat kohta, kuid hingab tugevalt kuklasse
praegu viiendal kohal olevale Dani Sordole. Fordi ja Hyundai sõitja vahe on
vaid kaks punkti.
Varem neljal
korral Kataloonia MM-rallil startinud uelslane on end tänavu näidanud just
kruusal väga kiire sõitjana ning sel korral peaks tal sellele pinnasel veel
kiirem olla aitama DMACKi uus kruusarehv. 2012. aasta WRC Akadeemia võitja
arsenalis on kindlasti ka oskus kiiresti asfaldil sõita ning kui mees saab kõval
pinnasel sama hoo üles, mis Montes ja DMACK rehv kestab, siis võib kõike
juhtuda. Kui Evans tähistas Saksamaa teedel oma MM-karjääri 60. starti, siis
Barrittil täitub Kataloonias ümmargune 100.
Hyundail vajab hädasti võitu
Korea
autotootja Hyundai hooaeg on olnud kui ameerikamäed. Kui hooaja kehvale
algusele järgnes edukas periood, mille jooksul võeti kolm etapivõitu, siis kaks
viimast rallit on meeskonnal ebaõnnestunud ning M-Sport´ist jäädakse maha 64
punktiga.
Kui möödunud
kuue nädala jooksul sõitjad põhiliselt puhkasid, siis meeskonnajuhid tegid tööd
ning valmistusid hooaja lõpuspurdiks ning ka uueks hooajaks. Selle tulemusena
sõlmiti kahe aastane leping norralastega Andreas Mikkeseln - Anders Jæger, kes
oma esimese stardi uue meeskonna eest teevad juba eeloleval nädalavahetusel. Selle
tulemusena jäävad Kataloonia rallilt eemale Hayden Paddon – Sebastian
Marhshall, kes aga on tagasi hooaja kahel viimasel kruusarallil Walesis ja
Austraalias.
Lisaks
Mikkelsen – Jægerile avalikustas Hyundai meeskond, et nende Hyundai i20 R5
autoga hakkavad uuel aastal WRC2 sarjas sõitma soomlased Jari Huttunen - Antti
Linnaketo, kes teenisid selle võimaluse tänu Hyundai noorteprogrammi võidule.
#4 Andreas Mikkelsen - Anders Jæger
Starte: 7
Parim
tulemus: 1 (2015)
Andreas
Mikkelsen - Anders Jæger on mehed, kes sel hooajal istuvad juba kolmanda
autotootja poolt ehitatud võistlusautosse. Norralased alustasid hooaega WRC2
klassi Škoda Fabia R5, mille vahetasid Sardiinia rallil Citroën C3 WRC vastu.
Kolmel rallil prantsuse autotootja toodangut kasutanud norrakad lõpetasid
Saksamaa MM-ralli Tänak – Järveoja järel teisena.
2015. aasta
Kataloonia ralli võitja Mikkelseni jaoks pole aga Hyundai i20 WRC täitsa võõras
auto, sest enne aprillis sõidetud Portugali rallit käis ta just seda autot
testimas. Toona ütles meeskonna boss Alain Penasse, et jäi küll Mikkelseni
esitusega rahule ja meeskond sai head tagasisidet, kuid see on hetkel
kõik. Kuus kuud hiljem on Mikkelsen
ametlikult meeskonna sõitja ning järgeva kahe aasta töökoha osas muret tundma
ei pea.
Mikkelseni
parim Kataloonia ralli resultaat pärineb hooajast 2015., mil ta võitis oma esimese
MM-ralli. Hyundai debüüdi peamine eesmärk saab norralasel olema meeskonnale
võimalikult palju punkte tuua, et nad Hyundai tootjate arvestuses M-Sport
meeskonnale lähemale aidata.
#5 Thierry Neuville – Nicolas Gilsoul
Starte: 5
Parim
tulemus: 3 (2016)
Soome
MM-ralli järgselt MM-arvestuse liidriks tõusnud ja Saksamaal esikoha taas Ogier
– Ingrassiale loovutanud Thierry Neuville – Nicolas Gilsoul pidid Saksamaal
tehniliste probleemide tõttu teeäärde jääma ning kuna ka punktikatsega ei
suudetud ühtegi punkti teenida, siis lahkuti Saksamaalt nulliga. See tähendab
seda, et Kataloonias ei ole meestel enam ruumi eksimusteks ning maksku, mis
maksab Ogier – Ingrassiast tuleb võistlus eespool lõpetada. Kindlasti loodab
Neuville Kataloonias uue meeskonnakaaslase abile, kellel sõitjate arvestuses
pole sel aastal midagi püüda, kuid kellest võib hooaja lõpus saada korralik
jokker, kes kogu kaardipaki suudab sassi ajada.
Kataloonia ralli
ei kuulud kindlasti belglase lemmikute hulka, sest poodiumile on ta jõudnud
seal vaid korra. Neuville lubas peale Saksamaa rallit, et järelejäänud rallidel
on ta agressiivsem ning keskendub edaspidi vaid oma resultaadile, mitte ei oota
ja jälgi, mis Ogier teeb.
Loodetavasti
on Neuville Kataloonias oma sõnavõttudes ka rohkem sportlikum, kui ta oli seda
Saksamaa rallil, kus tundus, et tema ebaõnnes olid kõik teised süüdi ning
tagatipuks soovis ta küll läbi „lillede“ öelduna, kuid üsna üheselt
mõistetavalt, et Ogieri ka ebaõnn tabaks.
#6 Dani Sordo – Marc Marti
Starte: 14
Parim
tulemus: 2 (2006-2009 ja 2016)
Kodupubliku
rõõmuks on Kataloonia rallil taas omade au kaitsmas Dani Sordo ja Marc Marti. Saksamaal
juubelirallisid tähistanud Sordo (150) ja Marti (185) pidid küll sõiduvea tõttu
varakult võistlusest kõrgete kohtade eest loobuma, kuid seda enam on mehed „näljased“,
et kodus hea tulemus saavutada. Meeste senise hooaja parim koht pärineb Korsika
teedelt, kui nad lõpetasid poodiumi viimasel astmel ning väiksema eesmärgiga ei
stardita kindlasti ka Hispaanias.
Õnneks
selgus selle nädal alguses, et kui algsel oli jutt, et Kataloonia ralli jääb
Sordo – Marti´le tänavu viimaseks ning neid asendavad seal Mikkelsen – Jæger,
siis nüüd on Walesis Hyundai starti toomas koguni neli autot ning ühes neist
istuvad hispaanlased.
Toyota läheb püüdma hooaja kuuendat
poodiumikohta
Jaapani autotootjal
Toyotal on Kataloonia MM-rallilt ette näidata kolm võitu. Lisaks ajaloolisele
esimesele võidule 1991. aastal tõid 1992. aastal Toyota võitjana finišisse Carlos
Sainz – Luiz Moya (Toyota Celica Turbo 4WD) ja 1998. aastal Didier Auriol –
Denis Giraudet (Toyota Corolla WRC).
Toyota on
end tänavu juba tõestanud kui „uustulnuk“, kellega peab igal pinnasel
arvestama. Kui lumel ja kruusal on Toyotal juba võidud käes, siis asfalt ootab
veel oma järge.
Kuigi
Saksamaal jäi Toyotal veel napilt poodiumist puudus, siis viis katsevõitu
räägivad sellest, et meeskond on õigel teel.
Toyota meeskonna
boss Tommi Mäkinen võitis Mitsubishil sõites ralli aastal 1997.
#10 Jari-Matti Latvala – Miikka Anttila
Starte: 13
Parim
tulemus: 2 (2012-2015)
Toyota
meeskonna esisõitjate Jari-Matti Latvala – Miikka Anttila hooaeg on alates
Poola MM-rallist allakäigu trepil ja seda hoolimata, et meeste endi sõidutempo
on olnud igati konkurentsivõimeline.
Just kogenud
soomlaste Yaris WRC-sse on viimasel kolme etapil pugenud mingi kotermann ning
nii on eelevale 107 puntkile Poola, Soome ja Saksamaa ralliga teenitud kõigest
16 lisapunkti.
Kataloonias
karjääri 180 MM-rallile startiv Latvala testis enne eeloleval nädalavahetusel sõidetavat
rallit Hispaanias ning jäi testidega väga rahule. Eelnevalt koguni neljal
korral Kataloonias teisena lõpetanud soomlased soovivad kindlasti teha hooajale
tugeva lõpu ning alustada sellega juba Hispaanias.
#11 Juho Hänninen – Kaj Lindström
Starte: 3
Parim
tulemus: 10 (2011)
Kui hooaja
esimeses pooles tundus, et Juho Hänninen on sõitja, kes pigem sõidab kohtadele
TOP10 teises pooles, siis kahel viimasel rallil on soomlane tõestanud, et temas
on veel piisavalt püssirohtu.
Kui
koduteedel välja sõidetud kolmas koht oli nö. normaalne asjade käik, siis
tõenäoliselt vähesed julgesid mehele pakkuda Saksamaalt neljandat kohta. Soomlane
sõnas peale teste, et tema jaoks saab kindlasti olema kõige keerulisem päev
reede, sest kuna katsed on samad, mis eelmisel aastal, siis enamus sõitjatest
on seal sõitnud, kuid tema mitte.
Kataloonias
on Hänninen sõitnud vaid nö. madalama klassi autodega ning seega saab see olema
Hispaanias tema esimene start WRC autol. 2011. aastal võitis Hänninen
Kataloonia ralli SWRC arvestuses. Kaj Lindström on Hispaanias tähistamas
karjääri 110. MM-starti.
#12 Esapekka Lappi – Janne Ferm
Starte: 1
Parim
tulemus: K (2015)
Toyota
sõitjatest kõige vähem kogenumad on Kataloonias kindlasti Esapekka Lappi –
Janne Ferm, kes nendel teedel varasemalt sõitnud vaid korra ja siiski
katkestanud. Kui kruusal on noored soomlased end juba kiirete sõitjatena
tõestanud, siis asfaldil on neil veel käsil nö. kooliraha maksmine. Sellest
hoolimata sõitsin nad oma karjääri esimesel WRC-ga asfaldil sõidetud Saksamaa
rallil välja kümme TOP10 aega ning jõudsid ka katsevõiduni. Selge see, et
meeskond neilt Kataloonias suurepärast tulemust ei oota vaid laseb meestel
2018. hooajaks võimalikult palju kogemusi koguda.
Kas Sebastien Loeb on Citroëni õigele teele
aidanud?
Mitte ühelgi
teisel autotootjal pole Kataloonia MM-rallilt peale Citroëni ette näidata
üheksat esikohta. Ometigi on Prantsuse autotootja tänavune hooaeg olnud kõike
muud, kui roosiline. Sõidetud kümnest rallist on Citroënil ette näidata vaid
üks võit ning kuigi Saksamaal jõudis Andreas Mikkelsen uue C3 WRC-ga üle viie
kuu poodiumile, siis ilmselgelt pole see tulemus, mille järgi üheksal korral
tootjate maailmameistriks tulnud meeskond tänavu tuli.
Olukorra
parandamiseks on meeskonna testidele kaasatud üheksal korral Citroëni roolis
maailmameistriks tulnud Sebastien Loeb, kes testis uut C3 WRC enne Saksamaa
rallit asfaldil ning nüüd enne Kataloonia rallit kruusal. Tõenäoliselt on Loeb
ja tema kaardilugeja Daniel Elena Citroeniga 2018. aastal osalemas ka paaril
MM-etapil. Kui palju on rallikuninga testidest saadud tagasiside meeskonna
edasisi tegemisi mõjutamas on näha juba järelejäänud kolme MM-etapi jooksul.
#7 Kris Meeke – Paul Nagle
Starte: 9
Parim
tulemus: 5 (2011 ja 2015)
Kris Meeke ja
Paul Nagle on tänavusel hooajal kindlasti need mehed, kes hea meelega kuulutaks
aasta lõppenuks ning alustaks uuega. Kui välja arvata märtsis võidetud Mehhiko
ralli, siis haigutab ülejäänud hooaja osas meeste punktitabelis praktiliselt
ümmargune 0.
Kui Saksamaa
ralli eel tundus, et aprillis Korsika asfaldil näidatud tempoga võiks mehed ka hooaja
teisel asfaldirallil kõrgeid kohti püüda, siis reaalsuses lõppes lolli sõiduvea
tõttu sõit juba avakatsel.
Kui hooaja
jooksul on käinud kõlakad, et suure tõenäosusega jääb tänavune hooaeg Meekele
viimaseks, siis meeskonna boss Yves Matton on nüüd öelnud, et Meeke´l on kehtiv
leping ka hooajaks 2018. ning põhja-iirlane jätkab meeskonnas. Varasemalt Kataloonias
Minil ja Citroenil sõites viienda koha välja sõitnud Meeke ootab igatahes
järjekordne tõestamise nädalalalõpp.
#8 Stéphane Lefebvre – Gabin Moreau
Starte: 2
Parim
tulemus: 50 (2015)
Hooaja
seitsmenda stardi teevad Citroëni värvides Stéphane Lefebvre – Gabin Moreau.
Prantslased
on seni sõidetud etappidelt korraliku tulemuse kirja saanud Montes, Rootsis ja
Poolas.
Korsikal
ootas ehk nii meeskond, kui ka fännid Lefebvre´lt hooaja parimat resultaati,
kuid teise päeva sõiduviga nurjas selle plaani. Saksamaal ei saanud prantslane
võimalustki, sest tema asemel startis võistlusele Mikkelsen. Kataloonia teedelt
ei ole Lefebvre´l palju kogemusi, kuid koht kuue hulgas ei oleks üllatus.
#9 Khalid Al-Qassimi – Chris Patterson
Starte: 9
Parim
tulemus: 7 (2010)
Mõneti
üllatuslikult on Kataloonias kolmanda Citroëniga stardis Khalid Al-Qassimi –
Chris Patterson, kuid selle võib tõenäoliselt põhjendada lausega - money talks.
Sheik Al-Qassimi on Kataloonias
varasemalt startinud koguni üheksal korral. Uue C3 WRC-ga hooaja kolmandat
starti tegeva mehe eesmärk on kindlasti lõpetada, kuid TOP10 hulka jõudmine
vajaks lisaks kiirusele ka õnnefaktorit.
#14 Mads Østberg - Torstein Eriksen
Starte: 7
Parim
tulemus: 4 (2012, 2014-2015)
Pärast
vahelejäänud Saksamaa rallit on taas rajal erasõitja Mads Østberg, kellele see
on hooaja teiseks stardiks kaardilugeja Torstein Erikseniga. Norralased
valmistusid ralliks kodusel Rally Hedemarken´il, millel startisid uue Ford
Fiesta WRC-ga ning ka selle võitsid.
Østberg on varasemalt
Kataloonias startinud seitsmel korral ning koguni kolmel korral napilt
poodiumilt välja jäänud.
Nagu juba
tavaks saanud sel hooajal, on ETV vahendusel võimalusel jälgida ka Kataloonia
MM-rallit.
ETV 2
kanalilt on võistlusnädalavahetuse jooksul võimalik näha kolme otseülekannet
ning muidugi ei puudu pühapäevast ka Karl-Mihkel Elleri poolt juhitud Rallistuudio.
ETV2 otseülekannete
ajakava:
7.oktoober
14:00 ETV2 SS10
El Montmell 2
8.oktoober
09:30 SS16 Santa
Marina 1
12:30 Rallistuudio
ja SS19 Santa Marina 2 (Power Stage)
Fotod:
M-Sport, Hyundai Motorsport, Toyota WRT, Citroen Racing
No comments:
Post a Comment