Friday, July 15, 2016

TV3 ja Marek Lindmaa käisid tutvumas Rallihullu mudelikoguga

Kuna minu üks hobisid lisaks Rallihullu sõidupäeviku blogile on ralliautode mudelite kogumine ja eelkõige Eesti sõitjate omade, siis tegi auto24 Rally Estonia meeskond mulle tänavuse ralli eel ettepaneku, millele ma vastasin jaatavalt. Ralli ametlikust programmist ajakirjast Sport leiab minu mudelikogumise hobist väikese loo, kus räägin millised mudelid mu kogus on ning millised mudelid olen ise aidanud ka teiste kollektsionääride kogudesse ning sõitjatele mälestuseks hankida.



Eile käis mul kodus minu mudelikogu filmimas TV3 ja intervjueerimas Seitsmeste uudiste ankur Marek Lindmaa. Rääkisime koos minu väikese pojaga Marekiga veidi väikeste autode juttu.

Saate lõik on nähtav täna õhtustes Seitsmestes Uudistes võis siis SIIT 

Foto:Erakogu

No comments:

Post a Comment